wtorek, 10 czerwca 2014

URBAN DECAY - NAKED 3 , prezentacja palety , makijaz .

Paleta NAKED 3 


Witajcie ,

Dzisiaj chce Wam przedstawic przedostatnia palete cieni ktora wydala marka UD - Naked 3 ( najnowsza paleta to ELECTRIC z bardzo intensywnymi kolorami) .
Chyba juz wszyscy znaja Naked 3 a ja jestem pewnie ostatnia osoba ktora ja nabyla heh. Ale co mam poradzic na to ze tak dlugo sie zastanawialam nad jej zakupem ? Troche zaluje ze nie kupilam jej wczesniej, ale nic , nadrabiam zaleglosci :)
Jestem z niej bardzo zadowolona . To chyba najladniejsza paleta jaka mam w tonacji rozowej .
Makijaz lekki , dyskretny , klasyczny slubny , ale tez mocniejszy a nawet wieczorowy , kazdy mozna wykonac tymi cieniami ! Sa takie sliczne ..
12 pieknych cieni zamknietych  w metalowym , ladnym opakowaniu z dodatkiem w postaci pedzelka dwustronnego . 

Oto ona ;




swatche







kolory tych dwoch cieni sa troche przeklamane na zdjeciu













makijaz wykonany kilkoma wybranymi cieniami z paletki 



















kosmetyki ktore uzylam do makijazu ;
- podklad - Fluide Tenseur - MUFE
-  korektor pod oczy - Correcteur de Teint Soyeux - Shiseido
- roz - nr 72 - INGLOT
- rozswietlacz - Poudre Compacte Irisée - MUFE
- puder sypki - nr 44 - INGLOT 
- kredka do oczu - czarny khol  nr 1K - MUFE
- tusz do rzes - Maskara Volume - Annayake
- pomadka - nr 12 Crystal - Chanel
- sztuczne rzesy ( mam uczulenie na klej ) - Demi Wispies - Ardell



















Czas na pozegnanie 

do nastepnego razu 

z pozdrowieniami 

pa pa 

Bea



































2 komentarze:

  1. Świetna paletka, piękne kolorki o przepiękny makijaż <3
    Dziękuję za klik w serduszko :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje , rzeczywiscie paletka jest bardzo udana . Milo mi ze sie Tobie podoba makijaz .

    OdpowiedzUsuń