wtorek, 3 marca 2015

Sesja z Axelle . Czerwien na ustach .



Witajcie .


Zawialo cisza na moim blogu i dlugo nic sie nie pojawialo . Dzisiaj nadrabiam zaleglosci i przestawiam Wam sesje ktora zrobilam ze sliczna Axelle . Zdjecia czekaly na publikacje juz dlugo a w miedzyczasie dwa z nich wystawialam na konkursie fotograficznym . Makijaz oczu zmienialam , dokladalam cienie natomiast usta zostawilam do konca czerwone .




Voila , to co wyszlo z mojego focenia i malowania :)




















































na koniec zostawilam
moje ulubione zdjecie ktore otrzymalo dobre punkty ( z czego bardzo sie cieszylam , wiadomo :)..

LA VIE EN ROUGE




Uzylam kosmetyki  ; MUFE -  podklad MAT VELVET + , bronzer z palety Modeleur Clair , puder sypki Super Mat , cienie , kredka Khôl 1K , tusz Smoky Lash , pomadka Aqua Rouge waterproof ,
Shiseido - korektor - Correcteur de Teint Soyeux ,
THE BALM - rozswietlacz - Mary -Lou Manizer




Jak sie Wam podoba ten mocny makijaz ?
Opinie mile widziane , czekam  niecirpliwie :)


Pa pa

Bea




5 komentarzy:

  1. Piękne fotki, wow, makijaż perfekt, jestem pod wrażeniem Twoich talentów, widać że sprawia Ci to ogromną radość. Gratuluje wszystkiego urody modelki też (poznaję kto to), pa Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaz to moja milosc a fotografia to nauka nowej sztuki ktora mnie baaardzo wciaga :)
    Dziekuje Babooshka za mile slowa i pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia:)
    Pierwsza stylizacja mi sie najbardziej podoba, mala czarna i perly to najlepsze klasyczne polaczenie jakie znam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mala czarna + perly + czerwone usta - najwieksza klasyka z mozliwych . Bardzo mi sie podoba Axelle w takim looku , choc nie wszystkim jest dobrze w czerni i czerwieni , ja wlasnie do takich osob naleze , niestety . ale perly u mnie goszcza czesto .
      Milo mi wiedziec ze moje amatorskie zdjecia podobaja sie .
      Pozdrowienia Monic

      Usuń
  4. To już na pewno nie są zdjęcia amatorskie, a ten wyrazisty makijaż jest przepiękny:)Najbardziej podoba mi się stylizacja z chusta "w panterkę". Pozdrawiam i czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń